Pernai rašėm apie britų TV laidą, kuri savo kepiniais, britišku humoru ir jaukia muzikėle sušildo pilkais rudens vakarais. Neseniai radom dar vieną laidą, kuri irgi ohoho kaip šildo, tik šįkart kiek kitokiu būdu. Laida vadinasi Naked Attraction (Nuoga trauka?) ir ne, „nuogas“ ten ne metafora kaip „nuoga tiesa“ srovėse, tv pagalbose ir politiniuose debatuose. Naked ten ir reiškia naked: viskas, kas kabo (ar stovi), kas plaukuota ir kas depiliuota rodoma ne užblurintai, o kaip tik, pilnu gražumu ir dar prizoominant. I knooow, mes irgi negalėjom patikėt, kaip ir dauguma britų, pernai išvydę laidos premjerą savo TV ekranuose.

Trumpai tariant, Naked Attraction yra pasimatymų šou: į studiją ateina poros ieškantis žmogus ir renkasi iš šešių nuogų, spalvotose frostuoto stiklo talpose uždarytų dalyvių. Kiekviename round’e frostuotas stiklas kyla ir atidengia vis daugiau dalyvių kūno, o poros ieškotojas juos po vieną išmetinėja iki kol lieka vienas, su kuriuo (jau apsirengusiu) eina į pasimatymą.

Atsigavus iš pirminės šoko būsenos (visgi ne kasdien išvysi iš TV ekrano tau mojantį pimpuką ar akį merkiančią vadžainą), pareina mintys, kad laida gal netokia ir netikėta? „Visi kūnai yra gražūs, priimk save tokį, koks esi“ filosofija vis dažniau ir dažniau pasirodo žiniasklaidoj, reklamose ir soc. tinkluose,  todėl nuogus įvairių formų, rasių, orientacijų, kartais ir su fizinėmis negaliomis žmones rodanti laida kaip ir pataiko tiesiai į dešimtuką. Pavargus nuo išriestų instagraminių kūnų, televizijoj matyt apvalesnio sudėjimo kasininkę ar itin gauruotą buhalterį gali būti atgaiva akims, smegenims ir pasitikėjimui savimi, bet, kita vertus, vis tiek pirmus išmeta tuos, su *per* mažais straubliukais ar *per* plačiom apimtim. Tačiau ar pats rinktumeisi kažkaip kitaip? Ar gali kaltint, kad kažkam tvirtas bicepsas gražiau už alutį mėgstantį pilvūzą? O gal gražiau tik dėl to, nes tik tokį kūną ir esi įpratęs matyt reklamose? Tokia laida, o kiek egzistencinių klausimų sukelia! Kaip, beje, ir žiūrovams Twittery:

 

 

 

Laidos kūrėjai teigia, kad nusirengdami dalyviai bando „tyrinėti pirmapradės, primityvios traukos mokslą“ ir, na, tikisi rast meilę (khm khm, sėkmės). Panašu, kad žiūrovams tokius tyrinėjimus stebėt visai įdomu, nes kiekvieną laidą peržiūri virš milijono britų, o Channel 4, nepaisydami šimtų žiūrovų skundų, šią vasarą pradėjo transliuoti jau antrą laidos sezoną. Nu ką galim pasakyt, už TV3 „Meilės trikampį“ tikrai įdomiau!